Veel gestelde vragen

LEVERTIJD & VERZENDKOSTEN

Wat is de levertijd?

Wij streven er naar om binnen twee dagen de bestellingen te leveren, mits de post op de betreffende dagen wordt bezorgd. Doorgaans worden bestellingen voor 16:00 de volgende dag geleverd (NL). Bezorging Duitsland 2-3 dagen en België 4-5 dagen

Wat zijn de verzendkosten?

Er worden geen verzendkosten gerekend bij bestellingen vanaf €25,-
Standaard verzendkosten binnen Nederland is €1,99
Track & Trace binnen Nederland €5,00

RETOURNEREN

Wat is de bedenktijd?

Wij geven 14 dagen bedenktijd. Na 14 dagen zullen producten alleen geaccepteerd worden als het een defect betreft dat binnen de garantie valt.

Is er een garantie?

Het kan altijd gebeuren dat het product niet correct is vevaardigd of dat het tijdens de verzending is beschadigd. Wij vragen altijd om foto's, zodat wij dit kunnen overleggen met de fabrikant. In goed overleg met jou als koper zullen we per mail kortsluiten wat de volgende stappen zijn. Defecte items zullen normaal gesproken worden vervangen.

Hoe kan ik jullie bereiken mbt een defect of retour?

Je kan gebruik maken van het contactformulier op de contact pagina of een mail sturen naar info@quiges.com. Vermeld altijd naam en bestelnummer en voeg eventueel foto's toe.

Hoe stuur ik het product terug?

U kunt het antwoordnummer 5557, 5430 ZX CUIJK vermelden, zodat u geen verzendkosten heeft. Zorg wel dat het pakketje goed is verpakt.

RUILEN

Kan ik producten ruilen?

Uiteraard kan er geruild worden. Dit kan echter alleen als het binnen de 14 dagen bedenktijd is of als het binnen de garantie valt. Neem contact met ons op en wij zorgen dat alles in orde komt.

KORTINGSCODE

Hoe gebruik ik de kortingscode?

Bij het afrekenen heb je de mogelijkheid om de code in te voeren. Kortingcodes werken niet op reeds afgeprezen producten. De korting wordt berekend over de niet afgeprezen producten in je winkelwagentje. Tevens kan je niet meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken.
Heb je nog vragen? Mail ons
nl_NL

Main Menu